• وبلاگ : لاابالي
  • يادداشت : اختيار کليد خداپرستي [1]
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حاجي 
    پسر جان تا كي مي خواي اداي روشنفكري بگيري؟
    تو كار نداري؟ البته اين رو هم ميگم كه خيلي بهتر از اون بلاگ قبليه!
    منم رو يكي از خواننده‌هات بدون، ولي تند نظر مي‌دم و رك مي‌خوام.
    قربونت

    خوب است ...
    پاسخ

    سپاس،
    اما چي چيزي خوب است؟!!
    لوگو مم عوض كن...!

    به نظر اين سرباز حقير(!) موفقيت ابعاد متفاوتي داره و ايني كه نوشتي موفقيت بايد تعيين بشه در كدوم ساحت!

    اگر در امور صرفاً دنيوي باشه تا اونجا كه ما كشف و شهود كرديم(!) دين و اينا ميتونه بعنوان يه عامل كمكي باشه... ولي در ساحتي كه مثلاً گفته ميشه انسان قرار به مقام فرا انساني و كمال معنوي و پا گذاشتن به دنياي نور و اينا بذاره، بايد به شريعت و طريقت و اينا(!) گردن بنهيم...!

    ولي كلاً ... آره!

    پاسخ

    اول اينکه خوش اومدي بابا (دو نقطه دي)
    >>> بعد اينکه اصل موضوع اين پست اينه که «انگار خداوند اينطور اراده نكرده كه فقط كساني كه به او اعتقاد دارند در زندگي موفق باشند، همه افراد اين امكان رو دارند كه به پيشرفت هاي بسيار شگرف در اين دنيا دست پيدا كنند بدون اينكه لازم باشه از كانال دين رد بشن و اين يعني اختيار خليفه خدا» يعني اينکه در خط 10 ام به اين مطلب اشاره شده که پيشرفت در دنيا مد نظر هست، پيشرفت ديگر دنيا فعلا موضوع بحث نيست! حالا بگو موافقي يا نه.
    >>> بعد اينکه بحث در مورد انسان هاست و نه فرا انسانها ؛)
    >>> در اخر اينکه نظرت راجع به احساس افراد بي قيد نسبت به اختيار بدون قيد ديني چيه؟ :-?

    فرزندان اسلام ، حافظين دين مقدس اسلام و مدافعين انقلاب و عزت اسلامي ...
    به گوش باشيد که بهاييت با حيله ها و نيرنگ هاي بسيار در صدد گسترش و انتشار عقايد خود است و اينجاست که وظيفه ي ما مبارزه و جان سپاري براي محافظت از اسلاممان و دين عزيزمان است .
    مبارزه و جلوگيري از عقايد پوچ و بي اساس بهاييت وظيفه اي است که همه ي مسلمانان بايد آنرا با تمام وجود انجام دهند .
    براي جلوگيري از پايمال شدن خون شيعيان حضرت علي (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ هاي بهاييت در انتشار مقالات و نوشته هاي ضد بهايي بگوشيد .
    سايت ايران سهراب بنا بر وظيفه اي که بر روي دوش خود احساس مي کند در اين اقدام بزرگ پيشتاز شده و از شما وبلاگ نويسان و نويسندگان وب درخواست مي کند تا به کمکش بياييد . از اين رو مي توانيد با انتشار نوشته هاي ايران سهراب در وبلاگ ها و وب سايتهاي خود در مبارزه با اقدامات بهاييت همراه شويد .
    همچنين مي توانيد با قرار دادن کدهاي زير در وبلاگ هاي خود به بخش بررسي و نقد بهاييت که از پرطرفدارترين بخش ايران سهراب محسوب ميشود لينک دهيد تا بسياري از افرادي که ممکن است به دام بهاييت بيافتند با اين فرقه پوچ وحشي آشنا شوند .



    با قرار دادن کد بالا لوگويي در ابتداي وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه مي شود که کاربران با کليک بر روي وبلاگ به بخش بررسي و نقد بهاييت راهنمايي مي شوند . نمونه اي از اين کد در وبلاگ نقد و بررسي بهاييت قرار گرفته است که مي توانيد قبل از قرارگيري در وبلاگتان نمونه اي از آن را ببينيد .

    + اميد 
    سلام گلم! ما هي ميايم اينجا و هاي هيچي حاليمون نمي شه! آقاجون خوبا كه خوبن (دوستان لينكي!) مگه بدا دل ندارند سال خوب و پربار و پر يار و پركار و پرماجراي خوبي رو برايت آرزو مي كنيم در ضمن بيا بوست كنيم
    پاسخ

    سلام اميد جون! من خيلي دوستت دارما ؛) تو خيلي خيلي خوبي، ديگه شکسته نفسي نکن، اين بحث ها که خوراکته دادا (دو نقطه دي)

    feyz bordim